Pagina principala » sănătate » Infecția cu drojdie Cauza # 1 Utilizarea antibioticelor

    Infecția cu drojdie Cauza # 1 Utilizarea antibioticelor

    Utilizarea antibioticelor poate provoca schimbări în nivelurile hormonale și poate distruge echilibrul dintre bacteriile și drojdiile prezente. Utilizarea de antibiotice omoară bacteriile și afectează echilibrul delicat, care provoacă supraaglomerarea drojdiei.

    În timp ce luați antibiotice, unele practici cum ar fi efectuarea de modificări dietetice (consumul de iaurt poate ajuta deoarece conține lactobacil care restabilește echilibrul dintre bacterii și ciuperci, mănâncă alimente fermentate, suplimente probiotice, limitând consumul de zahăr), observând o bună igienă , evitarea produselor parfumate, folosirea tampoanelor în loc de tampoane, folosirea hârtiei igienice nescurate, uscarea după folosirea băii) și îmbrăcămintea corespunzătoare (purtați lenjerie de corp din bumbac, evitați îmbrăcămintea strânsă).